Tieta

Per l´Anna Mª :

Diuen que la vida continua, àdhuc la vida dels morts, però diuen que és llarg i costós esbrinar quina part de les persones se l´enduu el temps i que poques vegades ens aturem a pensar quant de nosaltres hi ha dels altres.
Ningú dels que això diuen coneixia la meva tieta.

La meva tieta que ha hagut de deixar-nos per tal de que la recordèssim amb la seva millor imatge: una imatge càlida i tranquila, receptora, generosa i pacífica. La imatge d´algú que no demanà mai res més del que tingué, ni exigí de ningú res més d´allò que sabien donar.

La meva tieta, la teva mare, em brindà l´escena més terriblement bonica que he viscut,
quan un marrec que ambdós estimàvem molt l´agredí alhora que ella ja el perdonava.
Girà cua i marxà sense dir res. Com ara.

Jo voldria saber-ne agafar el testimoni.

l´Oriol,
Madrid 19/6/97

Comments

Popular posts from this blog

Any 1999

Any 2015

Any 2004